«FC Sheriff» îşi vrea revanşa de la clubul norvegian, «Odd» | OffsidesClub - despre fotbal si nu numai

9 iulie 2015

«FC Sheriff» îşi vrea revanşa de la clubul norvegian, «Odd»


Al doilea meci în retur din campionatul "UEFA Europa League" se vor întîlni «FC Sheriff Tiraspol» şi «Odd Grenland». Meciul se va disputa în Skien, Norvegia la ora 20:00 GMT+3. 

Primul meci a fost unul decisiv pentru formaţia norvegiană care s-a impus cu 3:0 pe stadionul din Tiraspol. A fost un meci plin de acţiune cu multe şuturi şi ocazii la ambele porţi. În primul time s-a decis soarta celor de la Sheriff, pe tabla de marcatori fiind numele de Bentley min. '2 , Johnsen F. min '11 şi fundaşul Hagen S. în min. '28.

Lilian Popescu antrenorul de la Sheriff «N-am meritat sa pierdem 0:3»
"E greu să comentezi ceva. 0:3 – e un rezultat negativ. Cred, că meciul poate fi segmentat in doua pariti. Am ratat debutul partidei, am primit doua goluri, primul, se pare, a fost marcat din offside, dupa care am revenit in joc. Am fost nevoiti sa lasam spatii libere, sa atacam, dar nu le pot reprosa baietilor nimic. Toţi au avut randament maxim, dar ne-au lipsit golurile. Am avut destule faze, dar n-am avut la finalizare ori concentrare, ori maiestrie, ori si una, si alta. Pot să spun că am jucat slab in apare in primele 15 minute. Am incercat să jucăm rapid. Din pacate, la moment, nu sintem gata să jucam la astfel de nivel."
Are echipa sanse sa se califice in faza urmatoare?    
"Va fi greu. Important e, că atit jucatorii cît şi eu, să facem concluziile corecte. Sînt sigur – n-am meritat sa pierdem cu 0:3. " - A fost scris pe site-ul oficial.

Meciul de astăzi se va juca pe «Skagerak Arena» din Norvegia, cu siguranţă va fi unul frumos. 
Să le urăm succes Tiraspolenilor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu