Chelsea la achiziţionat pe goalkeeper-ul Asmir Begovic! | OffsidesClub - despre fotbal si nu numai

13 iulie 2015

Chelsea la achiziţionat pe goalkeeper-ul Asmir Begovic!


Oficial! Portarul bosniac Asmir Begovic a fost achiziţionat de FC Chelsea. Contractul cu clubul londonez a fost semnat pentru patru sezoane.

"După ce am discutat cu managerul, am simţit că pot progresa aici. Sunt nerăbdător să mă alătur echipei", a declarat Begovic.
Nu prea înţeleg acest transfer, nuştiu ce i-a promis Mourinho dar e ridicol să pierzi locul unu pentru locul de rezervă. La Chelsea este Thibaut Courtois şi pentru vrio 5 ani nimeni nu îi va face concurenţă. E locul unu în echipă ,are doar 23 de ani şi apără poarta ca nimeni altul. 

Am auzit nişte păreri înainte de acest transfer precum Asmir Begovic ar fi binevenit la Manchester United(în caz că pleacă David de Gea la Real Madrid) sau Arsenal. 
Ar fi mai bine dacă pleca la o echipă care cu adevărat are nevoie de abilităţile lui(parerea mea)
PS: În comentariu scriţi părerile voastre!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu